منظور از متا تگ چیست

با متالعه این مقاله شما با انواع تگ متا و کارایی آنها آشنا می‌شوید.

اگر کدهای html یک صفحه وب را بررسی کنید اولین چیزی که به آن بر می‌خورید این است که کد ها به دو بخش هد و بادی تقسیم شدند.

کدهایی که در قسمت بادی قرار می گیرند در محتوای اصلی صفحه قرار می‌گیرند.

کدهایی که در قسمت هد قرار می گیرند به طور معمول در صفحه نمایش داده نمی شوند و معمولاً کارایی آن ها بیشتر از محتوای صفحه است.

معمولاً در قسمت هد تگ‌هایی مثل تگ تایتل که عنوان صفحه با آن مشخص می شود، تک استایل که شکل بندی و ظاهر صفحه با آن مشخص می‌شود تگ لینک پیوندهایی مثل ‏css و یا اسکریپت با مشخص می،شود، تگ اسکریپت که کد‌های اسکریپتی که می‌توانند در صفحه قرار بگیرند در آن مشخص می‌شود و تگ متا که معمولاً برای وارد کردن اطلاعات اضافی صفحه مثل نوع ساختار کاراکترهای مثل نوع ساختار کاراکترهای صفحه، توضیحات یا دیسکریپشن صفحه، کیورد که از طرف گوگل از طرف گوگل منسوخ شده و این تجربه را قبول نمی‌کنم، تک آزِر مولف یا نویسنده سند یا داکیومنت، تگ‌های ویو پورت و تگ‌های مشابه به صورت متا در صفحه قرار می‌گیرد که که در ادامه نمونه‌هایی از آنها را مشاهده می‌کنید.

مرسی که این مطلب رو برای دوستات هم میفرستی ...
مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقاله‌ها: 84

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *