منظور از محتوای ضعیف یا سین کانتنت چیست

با مطالعه این مقاله می‌توانید صفحاتی که در وب سایت خودتان مشکل کانتنت ضعیف دارند را پیدا کرده و آنها را بهبود ببخشید.

یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که برای افزایش رتبه وب سایت برای گوگل، این است که از ارزشمند بودن صفحات وب سایت برای کاربران اطمینان حاصل کنید. در واقع صفحات وب سایت شما باید برای مخاطبان شما فایده‌ای داشته باشد.

اگر شما صفحاتی با ارزش پایین داشته باشید، یعنی محتوایی صرفا جهت رتبه گرفتن برای کلمات کلیدی مشخص و یا محتوایی که به صورت اتوماتیک ساخته شده باشد تولید کرده باشید، گوگل با شما برخورد خواهد کرد و معمولاً صفحات از نتایج جستجو حذف می‌شوند.

گوگل این صفحات را صفحاتی بی کیفیت و بی ارزش می‌داند. همچنین هم راستای صفحات قرار می‌دهد که با مقاصد تبلیغاتی و یا افیلیت ساخته شدند. حتی در راستایوب‌سایت‌هایی که محتوا دزدی می‌کنند قرار می‌دهد.

بهترین راه برای مواجه نشدن با مشکل محتوای ضعیف این است که برای هر صفحه یک موضوع مشخص قرار دهید.

حتما در نظر داشته باشید کلمات کلیدی مرتبط در آن صفحه به کار رفته باشند ولی به طور طبیعی.

از همه مهمتر توجه داشته باشید باید نیاز کاربرانی که این کلمات کلیدی را سرچ کرده و وارد سایت شما شده اند برطرف بشود.

در این باره پیشنهاد می‌شودپیشنهاد می شود کلمات کلیدی خود را در گوگل سرچ کرده و مشاهده کنید که شما برای آن کلمات کلیدی بهترین نتیجه هستید یا خیر آیا نیاز کاربر را برطرف کرده اید و حتی پیشنهاد می شود اگر صفحه را بهینه سازی نمی کنید به نوعی از دسترس گوگل خارج کنید.

اگر صفحات وب سایت شما بسیار زیاد است پیشنهاد می‌شود وب سایت خود را با کرالری مانند اسکریمینگ فراگ سئو اسپایدر کرال کنید تا بتوانید صفحات خود را از نظر تعداد کلمات به کار رفته، درصد تکراری بودن محتوا با سایر محتوای وب سایت خود و موارد دیگر بررسی کنید.

به این ترتیب می‌توانید با کم و کاستی‌های صفحات وبسایت خود روبرو شده و آنها را بهبود ببخشید.

مرسی که این مطلب رو برای دوستات هم میفرستی ...
مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقاله‌ها: 84

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *