چطور اینماد می‌تونه سئوی سایتت رو متحول کنه؟

اینماد یا همون نماد اعتماد الکترونیکی، یه ابزار خیلی مهم برای جلب اعتماد کاربران به سایتته. تو این مقاله، می‌خوایم بررسی کنیم که چطور داشتن اینماد می‌تونه به بهبود سئوی سایتت کمک کنه. از افزایش اعتماد کاربران و بهبود تجربه کاربری گرفته تا افزایش نرخ تبدیل و تاثیر مثبت بر سئو محلی، همه رو پوشش می‌دیم. اگه می‌خوای بدونی چطور می‌تونی با اینماد، سایتت رو توی گوگل بالا ببری، این مقاله رو از دست نده!

اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) خیلی مهمه برای جلب اعتماد کاربران به سایتت. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران صادر می‌شه و نشون می‌ده که سایتت با قوانین محلی سازگاره و به حریم خصوصی کاربران اهمیت می‌ده.

تاثیر اینماد در سئو

  1. افزایش اعتماد کاربران
  2.  وقتی سایتت اینماد داشته باشه، کاربران بیشتر بهش اعتماد می‌کنن. این اعتماد می‌تونه باعث بشه که بیشتر روی لینک‌های سایتت کلیک کنن و کمتر از سایتت خارج بشن، که هر دو برای سئو خیلی مهمه.
  3. بهبود تجربه کاربری
  4. اینماد نشون می‌ده که سایتت امن و قابل اعتماده. این موضوع می‌تونه تجربه کاربری رو بهتر کنه و کاربران رو تشویق کنه که دوباره به سایتت برگردن، که این هم برای سئو خیلی خوبه.
  5. افزایش نرخ تبدیل
  6. با افزایش اعتماد کاربران به سایتت، احتمال خرید یا استفاده از خدماتت بیشتر می‌شه. این افزایش نرخ تبدیل می‌تونه به بهبود رتبه‌بندی سئو کمک کنه.
  7. تاثیر مثبت بر سئو محلی
  8. داشتن اینماد می‌تونه به بهبود سئو محلی کمک کنه، چون نشون می‌ده که سایتت با قوانین محلی سازگاره و این می‌تونه به بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی محلی کمک کنه.
مرسی که این مطلب رو برای دوستات هم میفرستی ...
مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقاله‌ها: 84

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *