چگونه می‌توان دامین آزریتی (Domain Authority) و پیج آزریتی (Page Authority) صفحات را آنالیز کرد؟

با مطالعه این مقاله می‌توانید دامین آزریتی (Domain Authority) و پیج آزریتی (Page Authority) صفحات وب‌سایت خود را مشاهده کنید.

برای آنالیز دامین آزریتی (Domain Authority) و پیج آزریتی (Page Authority) هر یک از صفحات می‌توانید آدرس آن صفحه را در صفحه آنالیز پیج آزریتی ابزار ماز وارد کنید.

همچنین می‌توانید اکستنشن گوگل کروم ماز را بر روی مرورگر کروم نصب کنید و با لاگین شدن در سایت ماز می‌توانید پیج آزریتی هر صفحه از سایتتان را مشاهده کنید.

حالا اگر بخواهید تمام آدرس‌های سایتتان را از نظر DA و PA بررسی کنید، در این صورت نیاز است که شما API وب‌سایت ماز را تهیه کنید که مستلزم پرداخت هزینه است. پس از تهیه API می‌توانید با استفاده از نرم افزار‌هایی مانند Screaming Frog SEO Spider تمامی صفحات سایتتان و یا مجموعه‌ای از آنها را به دست آورید.

یک راه بسیار ساده و کم هزینه هم وجود دارد که شما می‌توانید با نصب این اکستنشن داخل گوگل سایت خود را به این شکل جستجو کنید.

مثال: site:majidabed.ir

همینطور که مشاهده می‌کنی تمامی صفحات سایتتان که ایندکس شدن در نتایج گوگل قابل مشاهده هستند و به این صورت می‌توانید دامین آزریتی و پیج آزریتی صفحات خود را مشاهده کنید.

مرسی که این مطلب رو برای دوستات هم میفرستی ...
مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقاله‌ها: 84

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *