چگونه می‌توان مطمئن شد که تمام صفحات وب‌سایت در نتایج گوگل قرار دارند.

در این صفحه یاد میگیرید چگونه مطمئن شوید در نتایج جستجو هستید یا خیر.

شما می‌توانید به صورت دستی تمام آدرس‌ها را در نتایج جستجو کنید و یا در ابزار گوگل سرچ کنسول در قسمت Inspect URL وارد کنید که اگر با نتیجه URL is on Google رو به رو شوید یعنی آن آدرس‌ها در نتایج گوگل وجود دارد.

در زمانی که تعداد URLها زیاد باشند این شیوه‌ها بسیار زمان بر و غیر منطقی هستند. 

خوب حالا اگر بخواهید از روش‌های حرفه‌ای استفاده کنید ابتدا باید تمام URLهای سایت را لیست کنید.

اگر سایت مپ دارید تمام URLهای شما در آن هست و یا می‌توانید از کرالر‌‌ها استفاده کنید که از قدرتمندترین کرال ها می‌توان اسکریمینگ فراگ سئو اسپایدر (Screaming Frog SEO Spider) را مثال زد، می‌توانید تمام URLهای سایت خود را پیدا کنید.

حال که تمام URL‌ های سایت را  لیست کردید: 

روش اول: می‌توانید از نرم افزار URL Profiler، گزینه google Induction استفاده کنید که در تجربه‌ای که من داشتم نتایج درست و دقیق نبودند و محدودیت‌هایی وجود داشت.

روش دوم: می‌توانید URL‌ها را توسط نرم‌افزار رنگ ترکری مانند سرپسکپ (Serposcope) بررسی کنید که آیا در اولین نتیجه گوگل قرار دارند یا خیر. اگر بتوانید URLها را در علامت گیومه و یا نقل قول بررسی کنید به نتایج قطعی‌تر و دقیق‌تر خواهد رسید.

مرسی که این مطلب رو برای دوستات هم میفرستی ...
مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقاله‌ها: 84

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *